WORKSHOP

Workshop Verhaal van je Zaak

Hoe zet je jezelf in de markt?

Worstel jij, als zoveel kunstenaars en creatieven, met de vraag hoe jij jezelf goed in de markt kan zetten? Veel professionals hebben het idee dat ze zichzelf moeten ‘verkopen’. Om zichtbaar te zijn en zich onder de aandacht van kopers, fondsen, opdrachtgevers te brengen.
Sommige zoeken hun heil in een pitch en hebben zichzelf aangeleerd in 1 minuut te zeggen wat ze doen. Maar mogelijke opdrachtgevers zijn niet geïnteresseerd in feiten.
Daarbij: hoe kom je over als je jezelf (met geweld) dwingt iets te doen dat totaal niet bij je past ?
Je gesprekspartners willen vooral vertrouwen. Dat vertrouwen kan ontstaan als je kan vertellen wie je bent, wat je doet en hoe je de zaken aanpakt.

Niet de markt is leidend, jij bent leidend

Er is een krachtige manier om jezelf onder de aandacht te brengen op een wijze die recht doet aan je persoon en je drive. Een persoonlijk en geloofwaardig verhaal van jou (en jouw zaak) dat vertelt wie je bent, waar je voor staat en wat je teweeg kan/wil brengen.
Dat verhaal verheldert, wekt vertrouwen en verbindt.
Wat is jouw verhaal? Wat is het verhaal van jouw zaak?

Een goed verhaal

In de Workshop Verhaal van je zaak ga je met ons en met collega’s uit de kunst en cultuursector aan de slag met storytelling. Wij gaan op zoek naar jouw persoonlijk zakenverhaal en scherpen dat aan.
Immers een goed verhaal ondersteunt je performance en sterkt het zelfvertrouwen.
Je krijgt voor en tijdens de workshop tools aangereikt om jouw verhaal straks met vanzelfsprekende kracht in te kunnen zetten waar en wanneer je maar wilt.
En door naar elkaars verhalen te luisteren en daar op te reflecteren, wordt storytelling ter plekke al onderdeel van je werk- en denkwijze.

Waar ga je mee naar huis?

De ervaring dat je een verhaal hebt, dat eigen is én communiceert én je verhaal op beeld.

Workshop dag 1: besteden we aan vinden en maken van je business verhaal.

Workshop dag 2: trainen we het vertellen van je verhaal met impact.

Workshop

Wanneer:  nader te bepalen
Waar: meestal locatie in Amsterdam
Voorbereiding: schriftelijk. Beantwoord een aantal vragen om ‘op verhaal te komen’

De workshops worden gegeven door John Serkei en Daniella Groenberg

Tarieven

De 2-daagse workshop ‘Verhaal van je zaak’  kost € 350,- excl. BTW.

Schrijf je nu in

    Je naam *

    Je e-mail *

    Telefoon *

    Je bericht

    * graag invullen

    Vraag hoe mijn ervaring jou kan helpen